موسسه فرهنگی اقتصادی زائر کریمه، متعلق به آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام، ، در نظر دارد چاهی به عمق 174 متر را به روش روتاری با شرایط و مشخصات زیر در منطقه گازران بخش جعفریه قم به مناقصه بگذارد ؛ لذا با عنایت به برنامه‌ریزی انجام شده، اشخاص حقیقی و حقوقی می‌توانند ضمن در نظر گرفتن شرایط ذیل و با اطلاع کامل از موضوع مناقصه، قیمت پیشنهادی خود را به موسسه ارسال نمایند.

الف) شرایط اختصاصی مناقصه

  1. مشخصات چاه
  • عمق 174 متر

2. مشخصات حفاری

  • حفاری با دستگاه روتاری
  • نصب لوله جدار 14 اینچ
  • حفاری و برقوزنی به قطر 24 اینچ
  • شستشو و گراول پکینگ
  • حمل و استقرار دستگاه و تجهیز کارگاه
  • تهیه و حمل گراول دانه بندی شده
  • حفاری و تحویل حداکثر یک ماهه چاه
  • پمپاژ جهت تعیین دبی چاه به مدت 48 ساعت

ب) شرایط عمومی مناقصه

  1. شرکت کننده در مناقصه تأیید می‌نماید که از هر آنچه که به اجرای مناقصه مربوط می­باشد اعم از موضوع و محل مناقصه، کرایه بیل مکانیکی، شرایط آب و هوا، دستمزد کارگران، مقررات بهداشتی، ایمنی، حفاظت فنی و فردی، بیمه، مالیات، عوارض، تمام کسورات قانونی و قوانین حاکم بر موضوع مناقصه، جرایم احتمالی و… کاملاً مطلع می‌باشد.
  2. تحویل و دریافت  اسناد از از تاریخ 1401/11/20 به مدت 6 روز کاری ( پایان وقت اداری روز سه شنبه 1401/11/27) خواهد بود.   
  3. روش دریافت اسناد از طریق مراجعه حضوری متقاضی به دبیرخانه مؤسسه یا سایت آستان می باشد.
  4. تحویل اسناد تکمیل شده و قیمت اعلامی به مؤسسه باید در پاکت در بسته و از طریق پست و یا با مراجعه حضوری و تحویل به دبیرخانه مؤسسه انجام گردد. آدرس دریافت و تحویل حضوری و یا ارسال پستی اسناد ” قم، خیابان انقلاب، خیابان شهیدان شاهرودی، پژوهشکده علامه طباطبایی (مجتمع اداری آستان مقدس)، طبقه 3 دبیرخانه مؤسسه” است.
  5. قیمت‌ها و پیشنهادهای ارائه شده می بایست تا پایان اسفند ماه معتبر باشد.
  6. پیشنهادهای واصله حداکثر 20 روز پس از پایان مهلت ارسال مدارک در محل مؤسسه زائر بررسی و نتایج اعلام خواهد شد. انصراف از شرکت در مناقصه باید قبل از بازگشایی پاکتها صورت پذیرد. پس از اعلام پیشنهادها در کمیسیون معاملات، برنده مناقصه مکلف است حداکثر ظرف مدت پنج روز کاری پس از دعوت در صورت نیاز به انعقاد قرارداد به دبیرخانه مؤسسه زائر( به آدرس فوق‌الذکر )جهت امضاء قرارداد مراجعه نماید؛ در غیر این صورت سپرده وی به نفع مؤسسه زائر ضبط خواهد شد.
  7. به پیشنهادهای واصله به صورت ناقص، مشروط، مخدوش، مبهم، ناخوانا، فاقد مهر و امضا و ضمانت نامه شرکت در مناقصه ترتیب اثر داده نخواهد شد.
  8. مؤسسه زائر در رد یا قبول هر یک از پیشنهادات مختار است.
  9. کلیه کسورات قانونی مربوط و هزینه درج آگهی به عهده برنده مناقصه می باشد.
  10. حجم عملیاتی قرارداد و معادل ریالی آن در حدود موضوع قرارداد تا سقف 25% قابل تغییر اعم از کاهش یا افزایش می‌باشد و برنده مناقصه موظف به تبعیت از آن است.
  11. کلیه هزینه های  نیروی انسانی، ماشین آلات،  بارگیری، حمل و تخلیه و… به عهده  برنده مناقصه بوده که در قیمت اعلامی لحاظ گردیده است.
  12. به قیمت پیشنهادی تا پایان قرارداد، تحت هیچ شرایطی هیچ­گونه افزایش بهایی تعلق نخواهد گرفت و هرگونه افزایش جهانی و یا داخلی قیمت جنس و یا افزایش در نرخ کرایه‌ها، دستمزد کارگران، نرخ انواع بیمه، نرخ مالیات و هرگونه عوارض متعلق به این مناقصه  به عهده برنده مناقصه است.
  13. متقاضیان محترم برای کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی بازدید می‌توانند با شماره تلفن 09127467224 ( جناب آقای مهندس خازنی )تماس حاصل فرمایند.
  14. در صورت درخواست موسسه زائر جهت اضافه حفاری, با مجوز امور آب با عنایت به وضعیت فیزیکی لایه آبدهی در مورد توقف دستگاه حفاری در محل به مدت 15 روز پیمانکار هیچگونه ادعایی در خصوص هزینه توقف دستگاه نخواهد داشت و توقف بیشتر از زمان مقرر طبق قرارداد منعقده محاسبه می گردد.
  15. قیمت پیشنهادی باید به صورت عدد و حروف نوشته شود در غیر این صورت پیشنهاد قیمت بررسی نخواهد شد.