موسسه فرهنگی اقتصادی زائر کریمه، متعلق به آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام، در نظر دارد از طریق برگزاری مناقصه محدود، پیوند باغات پسته خود در منطقه فاطمیه را به مناقصه بگذارد؛ لذا باعنایت به برنامه‌ریزی انجام شده، اشخاص حقیقی و حقوقی می‌توانند ضمن بازدید از محل، با در نظر گرفتن شرایط ذیل، قیمت پیشنهادی خود را به موسسه ارسال نمایند.

الف) شرایط اختصاصی مناقصه

  1. مساحت عرصه مورد پیوند
  2. پیوندها می بایست از نوع لوله ای بوده و تعداد پیوند مورد قبول برای هر درخت صرفا 5 عدد می باشد.
  3. مدت اجرای عملیات پیوند 20 روز از تاریخ انعقاد قرارداد است که با توافق طرفین قابل تمدید خواهد بود. به ازای هرروز تأخیردرانجام تعهدات پیمانکار 5% از مبلغ قرارداد به عنوان جریمه کسر خواهد شد.
  4. برش و پتار زیر پیوند با قیچی انجام شود.
  5. هر 25 درخت، یه درخت نر پیوند زده شود.
  6. عملیات پیوند باید مطابق با دستورالعمل ابلاغی( شفاهی یا کتبی) از طرف موسسه باشد.
  7. تأیید صلاحیت فنی کارگران برنده مناقصه باید مورد تایید دستگاه نظارت قرارداد باشد.

ب) شرایط عمومی مناقصه

  1. شرکت کننده در مناقصه تأیید می‌نماید که از هر آنچه که به اجرای مناقصه مربوط می¬باشد اعم از موضوع و محل برگزاری مناقصه، شرایط آب و هوا، دستمزد کارگران، مقررات بهداشتی، ایمنی، حفاظت فنی و فردی، بیمه، مالیات، عوارض، تمام کسور قانونی و قوانین حاکم بر موضوع مناقصه، جرایم احتمالی و… کاملاً مطلع می‌باشد.
  2. تحویل و دریافت اسناد از تاریخ 1402/02/23 به مدت 5 روز ( پایان وقت اداری روز پنج شنبه 1402/02/28 )خواهد بود.
  3. روش دریافت اسناد از طریق مراجعه حضوری متقاضی به دبیرخانه مؤسسه و سایت آستان مقدس می باشد.
  4. تحویل اسناد تکمیل شده و قیمت اعلامی به مؤسسه باید در پاکت دربسته و از طریق پست و یا با مراجعه حضوری و تحویل به دبیرخانه مؤسسه انجام گردد. آدرس دریافت و تحویل حضوری و یا ارسال پستی اسناد” قم، خیابان انقلاب، خیابان شهیدان شاهرودی، پژوهشکده علامه طباطبایی (مجتمع اداری آستان مقدس)، طبقه 3، دبیرخانه مؤسسه” می باشد.
  5. قیمت‌ها و پیشنهادهای ارائه شده می¬بایست تا پایان تیر ماه سال 1402 معتبر باشد.
  6. پیشنهادهای واصله حداکثر 5 روز پس از پایان مهلت ارسال مدارک در محل مؤسسه زائر بررسی و نتایج اعلام خواهد شد. انصراف از شرکت در مناقصه باید قبل از بازگشایی پاکت ها صورت پذیرد. پس از اعلام پیشنهادها در کمیسیون معاملات، نفر اول مکلف است حداکثر ظرف مدت پنج روز کاری پس از دعوت( تلفنی یا کتبی )در صورت نیاز به انعقاد قرارداد به دبیرخانه مؤسسه زائر( به آدرس فوق‌الذکر )جهت امضای قرارداد مراجعه نماید؛ درغیراین صورت از نفر دوم دعوت به عمل خواهد آمد.
  7. به پیشنهادهای واصله به صورت ناقص،مشروط،مخدوش،مبهم، ناخوانا، فاقد مهر و امضا و بدون تضمین شرکت درمناقصه، ترتیب اثر داده نخواهد شد.
  8. مؤسسه زائر در رد یا قبول هر یک از پیشنهادها مختار است.
  9. حجم عملیاتی قرارداد و معادل ریالی آن در حدود موضوع قرارداد تا سقف 25% قابل تغییراعم از کاهش یا افزایش می‌باشد و برنده مناقصه موظف به تبعیت از آن است.
  10. کلیه هزینه های نیروی انسانی، بارگیری، حمل و تخلیه و… به عهده پیمانکار بوده که در قیمت اعلامی لحاظ گردیده است.
  11. قیمت پیشنهادی تا پایان قرارداد معتبر بوده و تحت هیچ شرایطی تغییر نخواهد کرد و هرگونه کاهش جهانی و یا داخلی قیمت جنس و یا افزایش در نرخ کرایه‌ها، دستمزد کارگران، نرخ انواع بیمه، نرخ مالیات و هرگونه عوارض متعلق به این مناقصه به عهده برنده مناقصه است.
  12. متقاضیان محترم برای کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی بازدید می‌توانند با شماره تلفن 09193515481 ( جناب آقای حجت زال ) تماس حاصل فرمایند.
  13. رعایت پروتکل های بهداشتی مربوط الزامی است.