موسسه فرهنگی اقتصادی زائر کریمه، متعلق به آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام، در نظر دارد جهت تکمیل خط فرآوری پسته خود، از طریق برگزاری مناقصه عمومی دستگاه 5 تنی فرآوری پسته خریداری نماید ؛ لذا با عنایت به برنامهریزی انجام شده، اشخاص حقیقی و حقوقی میتوانند ضمن در نظر گرفتن شرایط ذیل و با اطلاع کامل از موضوع مناقصه ، قیمت پیشنهادی خود را به موسسه ارسال نمایند.
الف) شرایط اختصاصی مناقصه
- ظرفیت دستگاه 5 تن باشد.
- مجهز به سیستم روآبی، زیرآبی و خشک کن باشد.
- محل تحویل و نصب و راه اندازی خط در موقوفه شریف آباد در بخش قمرود استان قم می باشد.
- مدت تحویل یک ماه پس از انعقاد قرارداد خرید و مدت نصب و راه اندازی نیز حداکثر یک ماه می باشد.
- تمامی هزینه های حمل، نصب و راه اندازی به عهده فروشنده می باشد.
- رزومه کاری تولیدکننده به همراه معرفی بهره برداران خط و کاتالوگ فنی دستگاه به همراه این فرم ارسال گردد.
ب) شرایط عمومی مناقصه
- شرکت کننده در مناقصه تأیید مینماید که از هر آنچه که به اجرای مناقصه مربوط میباشد اعم از موضوع و محل مناقصه ، شرایط آب و هوا، دستمزد کارگران، مقررات بهداشتی، ایمنی، حفاظت فنی و فردی، بیمه، مالیات، عوارض، تمام کسور قانونی و قوانین حاکم بر موضوع مناقصه ، جرایم احتمالی و … کاملاً مطلع میباشد .
- تحویل و دریافت اسناد از از تاریخ 23/08/1402 به مدت 14 روز کاری ( پایان وقت اداری روز چهار شنبه 08/09/1402 ) خواهد بود.
- روش دریافت اسناد از طریق مراجعه حضوری متقاضی به دبیرخانه مؤسسه و یا دریافت از کارپردازی موسسه می باشد
- تحویل اسناد تکمیل شده و قیمت اعلامی به مؤسسه باید در پاکت در بسته و از طریق پست و یا با مراجعه حضوری و تحویل به دبیرخانه مؤسسه انجام گردد. آدرس دریافت و تحویل حضوری و یا ارسال پستی اسناد ” قم، خیابان انقلاب، خیابان شهیدان شاهرودی، پژوهشکده علامه طباطبایی (مجتمع اداری آستان مقدس)، طبقه 3 دبیرخانه مؤسسه” می باشد .
- قیمتها و پیشنهادهای ارائه شده می بایست تا پایان سال جاری معتبر باشد.
- پیشنهادهای واصله حداکثر 5 روز پس از پایان مهلت ارسال مدارک در محل مؤسسه زائر بررسی و نتایج اعلام خواهد شد . انصراف از شرکت در مناقصه باید قبل از بازگشایی پاکتها صورت پذیرد . پس از اعلام پیشنهادها در کمیسیون معاملات ، نفر اول مکلف است حداکثر ظرف مدت پنج روز کاری پس از دعوت ( تلفنی یا کتبی ) در صورت نیاز به انعقاد قرارداد به دبیرخانه مؤسسه زائر (به آدرس فوقالذکر) جهت امضاء قرارداد مراجعه نماید؛
- مدت قرارداد حداکثر دو ماه می باشد که با توافق طرفین قابل تمدید خواهد بود. به ازای هر روز تأخیر غیرموجه در انجام تعهدات فروشنده ، مبلغ 50.000.000 ریال مبلغ قرارداد به عنوان وجه التزام ( تأخیر انجام تعهدات) از ضمانت نامه ایشان کسر خواهد شد.
- به پیشنهادات واصله به صورت ناقص، مشروط، مخدوش، مبهم، ناخوانا، فاقد مهر و امضا و ضمانتنامه شرکت در مناقصه ترتیب اثر داده نخواهد شد.
- مؤسسه زائر در رد یا قبول هر یک از پیشنهادات مختار است .
- کلیه کسورات قانونی مربوط و هزینه درج آگهی به عهده برنده مناقصه می باشد .
- حجم عملیاتی قرارداد و معادل ریالی آن در حدود موضوع قرارداد تا سقف 25% قابل تغییر اعم از کاهش یا افزایش میباشد و برنده مناقصه موظف به تبعیت از آن است.
- کلیه هزینه های نیروی انسانی ، ماشین آلات ، بارگیری ، حمل و تخلیه، اسکان و تغذیه و …. به عهده برنده مناقصه بوده که در قیمت اعلامی لحاظ گردیده است .
- به قیمت پیشنهادی تا پایان قرارداد ، تحت هیچ شرایطی هیچگونه افزایش بهایی تعلق نخواهد گرفت و هرگونه افزایش جهانی و یا داخلی قیمت جنس و یا افزایش در نرخ کرایهها، دستمزد کارگران، نرخ انواع بیمه، نرخ مالیات و هرگونه عوارض متعلق به این مناقصه به عهده برنده مناقصه است .
- متقاضیان محترم برای کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی بازدید میتوانند با شماره تلفن 09195823884 ( جناب آقای موسی کاظمی) تماس حاصل فرمایند .
- درصورت درخواست دریافت پیش پرداخت از طرف فروشنده، لازم است تضمین مورد نظر موسسه به خریدار تحویل گردد.